Forum Sojuszu Armia Jedi ogame Uni 8
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Sojuszu Armia Jedi ogame Uni 8 Strona Główna
->
pomoc dla nowych graczy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy wewnetrzne
----------------
Sojusz
Kontakty
Kroniki Sojuszu
Ataki
Wojny
Hall of Fame ( Sala Sławy )
Starcia Tytanów
Pomysły i pytania
Rada Sojuszu
Urlop - Odejscie
Coś o sobie
Przyrost punktowy
Czarna Lista
Próby moonowe
Sprawy zewnetrzne
----------------
Rekrutacja
Handel
Pakty
pomoc dla nowych graczy
Off Topic
----------------
Gwiezdne wojny
SPAM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 14:36, 08 Lip 2007
Temat postu:
A ja mam sposób, gdzie i w 3 uciekniesz . Do tego potrzebna jest przeglądarka internetowa mozilla i każdy radzaj statku jaki leci na fsie po 1 lub więcej . Otwieramy 2 karte w mozilli wchodzimy na konto i w zakładkę flota . Na pierwszej karcie widzimy , że flota jeszcze wraca więc na 2 karcie wpisujemy tyle statków ile mamy ( do tego potrzebne są te rodzaje statków) kiedy już wróci flota dajemy dalej i ustawiamy to co chcemy i uciekamy . To naprawde działa możecie sami sobie poprubować "na sucho" jak to działa kiedy nas sam fs wraca .
Ramzes
Wysłany: Nie 12:47, 08 Lip 2007
Temat postu:
heh andromeda Nigdy nie wysyłaj fs na te same koordy ja kazdy fs mam ine koordy tak zeby zbiorka rózniła sie co najmniej o 2-3 sek bo to daje 6 sek a 6 sek wystarczy na ucieczke
Andromeda
Wysłany: Nie 12:35, 08 Lip 2007
Temat postu:
Stosujcie się do tego co Kasztelan opisał, ja robiłem FS na niewidoczne pole zniszczeń i tak mnie gość wyliczył na początku tygodnia że całą flotę wojenną mi wyciął.
kasztelan
Wysłany: Sob 20:14, 07 Lip 2007
Temat postu: "wyliczanie" czasu ataku.
"wyliczanki" polegają na określeniu w którym dokładnie momencie znika złom na PZ. Następnie szacuje się na jak długi lot save’owy flota została puszczona, czyli bierze się pod uwagę ostatnie logowanie, technologie odpowiedzialne za czas lotu, skład floty , zwyczaje gracza itp. I jest to czasochłonne, bo gdy się oszacuje w którym momencie ma zniknąć PZ to trzeba odświeżać co sekundę (klikać) aby wyłowić ten moment. Żmudna strasznie robota.
Są jednak sposoby aby się uchronić przed takimi atakami. Wymagają jednak większego zaangażowania w grę (poświęconego czasu).
Przede wszystkim róbcie sobie PZ s jednej sondy, są one niewidoczne. Jak flota dolatuje do PZ w locie save'owym to cofnijcie ją krótko przed zebraniem złomu.
zmieniajcie techniki save'owania, tak aby agresor nie zorientował się w jakich godzinach i w którym miejscu puszczacie flotę na lot save'owy.
Niektórzy puszczają kilkanaście sekund przed główną flotą tzw zmyłkę. Jest to recykler, który leci samotnie tuż przed flotą i zbiera złom z PZ. Jak ktoś wyłowi to poprzez klikanie to zaatakuje tą "zmyłkę" (recykler) a nie główną flotę.
Jednak fachowcy od "klikania" sprawdzają gdzie są ukryte PZ poprzez sprawdzanie czy da sie puścić tam recyklery. Jak trzeba to odsłaniają takie ukryte PZ, poprzez zniszczenie dodatkowej sondy przy tej planecie. Większość graczy save'uje floty w swoim układzie i agesorzy-klikacze o tym wiedzą.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin